czwartek, 3 września 2015

Co w czasie wolnym

   
  A co to jest "czas wolny" - zapytają niektórzy. To to, czego koty mają zawsze za dużo! ;) Muszę szczerze przyznać, że czasu wolnego sama mam tak mało, że już zapomniałam czym naprawdę jest. Mimo wszystko staram się znaleźć dla siebie choć pół godziny w ciągu dnia, kiedy mogę się zająć nie tym, co trzeba zrobić, ale tym co lubię. Czasem te dwie czynności się łączą, ale bywa, że są zupełnie rozbieżne. Później mnie wciąga i... kolejną godzinę siedzę w kuchni, ogrodzie, na balkonie, z książką lub na blogu... ;) No, no, ale przyznajcie się bez bicia czy nie macie podobnie.

  Moje ulubione "czasoumilacze" (taki slogan reklamowy, a jak ładnie wpada w ucho i mnie osobiście wcale się z reklamą nie kojarzy):
  • szukanie, wymyślanie i pichcenie różnych smakołyków - często modyfikowanie istniejących przepisów, karmienie innych ludzi i patrzenie czy im smakuje, a jeśli nie dociekanie dlaczego i co można zmienić,


  • czytanie ! - dosłownie pochłaniam dobre książki, ale że jestem co do literatury wybredna, to trudno mnie zadowolić (książka, pyszna herbata lub kawa, a do tego ciasteczko - mmm... rozmarzyłam się!),


  • różnorodne "dziubdzianie" artystyczne: dzierganie (uczę się), szycie (uczę się), decoupage (doszkalam się), filcowanie (doszkalam się), tworzenie biżuterii, kartek okolicznościowych, rysowanie i in.,


  • ogródkowanie - jak już wejdę do ogródka, to tylko upał lub ciemna noc mogą mnie stamtąd wygonić; często jestem bardzo zmęczona i idę "tylko zerwać sałatę/pomidory", a kończę na pieleniu całego ogrodu ;)




  • pisanie i recenzowanie - jestem (współ)redaktorką pisma parafialnego, lubię czytać książki, oglądać filmy i później je recenzować,
obraz

  • zwiedzanie, spacerowanie, amatorska jazda rowerem lub wycieczka z kijkami, podróżowanie na małe i większe odległości - nawet do lasu, za miedzę; 

Pewnie jeszcze kilka tematów bym znalazła, ale na dziś już pora zakończyć i wreszcie odpocząć po zaprawianiu 10-12 słoików pyszności na jesienną pluchę i zimowe wieczory :) 


 Pozdrawiam serdecznie! :) Hania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Cieszy mnie, że chcesz się tu wypowiedzieć. Pamiętaj proszę o zachowaniu zgodnym z netykietą i poprawnością języka, w którym piszesz. Blog jest moderowany, a wszystkie niezgodne z zasadami komentarze zostaną usunięte. Dziękuję i zapraszam ponownie!