wtorek, 1 września 2015

Oświadczenie o prawach autorskich

Drogi Czytelniku,

   w niniejszym poście oświadczam, iż zamieszczone na blogu 1000 pomysłów na... przepisy oraz zdjęcia pochodzą ode mnie, a jeśli tak nie jest, to w tekście lub pod zdjęciem powołuję się na źródło, z którego korzystałam. W przypadku powtarzalności danej receptury nie będę dochodzić, która z nich została zapisana jako pierwsza, jeśli autor pierwotny nie upomni się o swoją własność. 

   Wszystkie przepisy opisane jako "przepisy własne" oraz zdjęcia podpisane "Fot. Hania - 1000 pomysłów na..." należą do mnie i nie mogą być wykorzystane bez uprzedniego uzyskania zgody oraz bez podania źródła, z którego pochodzą (odnośnik do bloga 1000 pomysłów na...). Przepisy można wykorzystywać do przygotowania dnia, o którym mowa lub jako inspirację do stworzenia innej potrawy
 Podpisane zdjęcia są moją własnością i nie mogą być wykorzystane bez mojej wiedzy oraz pisemnej zgody. Zgoda jest udzielana na użytkowanie konkretnego przepisu i/lub zdjęcia w konkretnie podanym celu, nie może być powielana bez mojej zgody, ani przekazywana innym użytkownikom lub podmiotom bez mojej wiedzy. Jeśli materiały te zostaną wykorzystane w przestrzeni Internetu proszę o podesłanie linka. Pozostałe wykorzystane obrazy pochodzą z banków zdjęć, których autorzy nie roszczą praw do przetwarzania ich w celach niekomercyjnych (na podstawie licencji CC0 - Creative Commons Zero).  
 Oświadczam również, że na blogu znajdują się i będą się znajdowały moje prywatne opinie, przemyślenia oraz recenzje, które należą do mnie i nie mogą być wykorzystywane bez mojej pisemnej zgody. 
   W razie pytań o zgodę, bądź niejasności proszę o kontakt: hmmmk2013@gmail.com. Staram się odpowiadać na wszystkie mejle w jak najkrótszym czasie.


Szanuj pracę innych - nie przywłaszczaj, jeśli nie masz do tego prawa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Cieszy mnie, że chcesz się tu wypowiedzieć. Pamiętaj proszę o zachowaniu zgodnym z netykietą i poprawnością języka, w którym piszesz. Blog jest moderowany, a wszystkie niezgodne z zasadami komentarze zostaną usunięte. Dziękuję i zapraszam ponownie!