środa, 22 czerwca 2016

Niezbędnik klucznika

Fot. Hania - 1000 pomysłów na...
   W moich czasach szkolnych mówiło się złośliwie: Ucz się, ucz - nauka to potęgi klucz. A jak będziesz miał dużo kluczy to zostaniesz klucznikiem. Taaak... Te czasy już dawno minęły, a ponieważ uczymy się całe życie postanowiłam zrobić coś na te pęki kluczy, które już mam ;)
   Tak oto powstała skrzyneczka na klucze. Długo zastanawiałam się nad motywem i kolorystyką. Wisi na jasnożółtej ścianie i zależało mi na tym, by nie zginęła w tym kolorze. Tło stanowi akrylowa biel antyczna pokryta podwójną warstwą lakieru postarzającego. Po zdecydowaniu się na róże zastanawiałam się jakby je wydobyć z dość naturalnego koloru szafki, tak aby kremowa róża była widoczna. Metodą prób i błędów szukałam odpowiedniego koloru i ostatecznie postawiłam na bardzo jasny błękit. Całość także przyozdobiłam maźnięciami zrobionymi pędzlem wachlarzowym. Efekt bardzo mi się podoba: szafka jest postarzona i ma nieco rustykalny charakter.

Fot. Hania - 1000 pomysłów na...
   Wnętrze także zostało ozdobione różami i błękitnymi maźnięciami, tym razem już bez jednolitego tła. Wreszcie część kluczy znalazła swoje miejsce :) Ale wiecie co jest minusem takich szafeczek? Są za krótkie na długie klucze i za małe, bo 6 haczyków to naprawdę niewiele. No, cóż, niektórym kluczom jest teraz bardzo wygodnie w nowej szafeczce. W planach mam jeszcze dorobienie wieszaczka w podobnym stylu, który chcę umieścić poniżej. Będzie na nim można wieszać klucze na smyczy lub na długim breloczku - tak jest wygodniej.
Fot. Hania - 1000 pomysłów na...
Jestem ciekawa czy Wy korzystacie z szafeczek na klucze.

Pozdrawiam serdecznie! :) Hania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Cieszy mnie, że chcesz się tu wypowiedzieć. Pamiętaj proszę o zachowaniu zgodnym z netykietą i poprawnością języka, w którym piszesz. Blog jest moderowany, a wszystkie niezgodne z zasadami komentarze zostaną usunięte. Dziękuję i zapraszam ponownie!